Wednesday, December 29, 2010

Alia Norhana Ali



Budak ni, time 1st gune Fb, aku kapel dengan dia lah, haha. Shes live at Malacca, stays at Port Dickson, haha. entah la, pening jugak mula2, bila da lame baru paham, dy rumah mak dekat melaka, but time skolah duduk rumah sibling dekat pd, kan lya kan? :) Emmm, dy ni baik gile, sumpah dy mmg baik, klau korang kapel dngan dy, korang jaga dy okay, klau tak aku cari ko! Emm, then, dy ni banyak kali nak buat plan nak lepak sama2, tapi tak jadi, haha. kesian kn u sygg :p Taun ni (2010) bulan 8 lepas, dy ajak buat birthday party sama2, dy nak buat photoshot. tapi, dy kne cancel, sbab ape ntah haritu. Hmm, takpe lea, if God let us, kte jumpe jugak nanti. Dy ni minat punk, ktorg bole kapel pun, sbab dlu mmg tengah main scene Punk Rock, tatau pulak dy minat punk kan, haha. Bole pulak melekat, grrr Radi & Jani la ape lagi, haha. Awwww ily lah lya :) Tapi ktorg break, sebulan or dua kot, lepas tu. Tapi ktorg break cara elok, takde maki2, then, aku mcam biase lah, sehari setengah, kapel baru. Hmmm. Lpastu aku kapel ngan sape ah, lupe doe. Sorry lya. hmm. Then, da sebulan dua tak contact, aku pun terus text dy, aku tulis 'hoy punk!' haha, aku suke doe pngil dy punk :) Grrrrr. miss time kite dulu doe, hm. Now dy main scene gigs dekat melaka, sayang, good luck tau dgan ape yang u pilih, sorry doe.. aku dah stop main punk. Grrr. Sorry adyek, nana punk. Aku rase mcam lain doe, aku tetibe ati aku da ta minat, bukan tak minat langsung, but aku nk try benda baru, hmm. Aku pun, jatuh hati dekat skate, aww aww i love skateboarding! :) Then, malam tadi Lya text, dy tnye knape takde cerita psal dy kat blog, aku rase ade kot cite psal dy kat blog nie, tapi da lame kot, maybe dy tak perasan. takpe, ni nanti aku update lagi okay :) heee.





To - Alia Norhana Ali / My beloved Punk Girl

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)