Saturday, January 1, 2011

Yeah, new year. So what is goint to happen?

Erm, 1st ape yang aku fikir dalam kepala otak aku yang cerdik lagi berguna kepada masyarakat ni kan.. aku pikir aku nak berenti kolej and aku nak kerje, hahahaha. Sumpah tade mood nak belajar lagi, hmmm. Sorry lah cikgu asbi, cikgu siti, nak out lah. tatahan dengan keling keling paria yang porak peranda kat situ, bahahaha. Then, pasal love love nie pulak.. Ingat nak couple lame lah dengan Lysaa gemok sayang, haha. Mok, aku syang kau tau tak bodoh? Kau bangang sangat marah2 aku pasal? Fuck ah, bende line phone ko problem ko da mara2 aku, haha. lahabai betul, tapi takpe, aku sayang ko doe, time tu aku tak melenting pulakkan? Ko mara2 aku ko maki2 aku pun, aku cakap sorry sorry sorry bnyak kali, smpai kite tengok2 mmg phone ko yang problem. hahahh. Baby i love you sorry lah tadi aku kau aku kau, saje je bagi ayat pemanas badan dan perut kau yang terboroi dengan lemak tak seberape berat dari aku tuh, haha. Mok mok mok, i love you! hihihi. ♥ Andd, aku ingat lepas aku main skate nie, aku nak slow kan skate, lpas tu aku nak pegang camera balik lah, da berape abad aku tak sap pic baru doe, aku ingat nak tolak cam, pastu nak beli cam baru, gune duit gaji aku. Grrrr. Geram sial tengok gamba2 baru orang tangkap, tak puas doe, sumpah.. rase mcam nk shot sndri jea gamba tuh. Hmm. Azam baru aku? emmmm... Kill to survive.
hihihi. aku pun tatau ape aku buat tadi, aku main type jea :p maybe sbab skang aku tengah denga lagu Rise against kot, tepengaruh dari lagu dorang skit :p Maybe maksud aku tulis tadi.. kejap, ayat tadi, bunuh untuk hidup.. maksud dy, untuk terus kat depan, kt kne la lawan halangan tu supaye takde ape yang boleh halang kite, haha. Mcam tu lah, sbab aku tak suke doe nak cari motto motto hidup nie, yang aku pegang dari dulu is, live a happy life, bile aku happy, aku share, bile aku sedih, aku share. Bla bla bla, aku malas nk type pnjang2, nanti orang bosan (aku tau perasaan korang). hahaha.

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)