Tuesday, December 28, 2010

One second from past.



What makes the movie is the best, when you watch it with phone switches off.
Cerita ni aku penah post dekat blog, taun lepas kot. Semalam, tak pasal2 cerita ni kelua lagi, babi punya astro, knape dy tayang cerita ni sekali je setahun? Sumpah teringat doe, aku teringat NurulHusna Bte Mohd Asmi, yeah.. Orang yang paling aku sayang dulu. Then Syahira Saha, perempuan 1st yg bejaye main perasaan aku *cehh cehh. tapi betul la, dy buat aku syg dy gile babi kot. Grrr. Aku teringat kat dua eko minah ni jelah, hmm. Klau boleh aku nak cari doe CD/DVD citer ni, please, sape ade bagitau aku please! Aku sanggup beli, aku nk simpan buat kenangan! :'\

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)