Friday, December 17, 2010

Ermm..

Nak tulis ape aku pun tatau, nak tuls pasal zety? erm.. kemarin dy masuk hospital, tatau la sebab ape ntah. Hm. Time tu aku keje, perasan text masuk lambat, reply lambat, and balik lambat, time tu mmg bz gile lah, hmm. sorry baby, bukan saje but mmg tak perasan ouh. Then esok tu dy balik rumah, dy online, ade post title Penat tu. hmm. Baby im so soryy tau tadapat teman baby. hmm. Then, tatau la, knape ngan aku ni, asek pike zety ouh skarang. Pelik jea. Haa, mlam tadi dy cakap nak pegi rumah membe, ade makan2 or ape ntah, ingat nak buat bodo jea, pastu pike pike balik, baik tayah bagi dy pegi. hmm. Well im just said lah, takpayah la pegi kan, sbab dah malam. If dy nak pegi pkul 8 and balik pkul 9 tu oke lagi, aku pun tak kesah, tapi ni pkul 10.00 dy tanye aku, mmg harapan la aku bg dy kuar malam2 mcam tu, hmm. Bukan nak halang, tapi risau doe. Hmm. Ni esok sabtu, tak tau nak pegi mane. Esok keje, start pkul 4.30, then pkul 8.00 break, lepak pavi kejap, jumpe si Sarah zahedi nie, dengan Lulu fatihah sat. hmm. Then pkul 9.30 masuk kerja, buat keja mcam biase, then pkul 12.30 ~ 1.00 pagi abis la keje aku. Mmg harapan la klau nak balik awal hari sabtu --'

Now im waiting and waiting, tunggu saat yang memenatkan nak lalu. waterpark.

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)