Tuesday, December 21, 2010

Noorezaty Abdullah



mama , papa , aunty .. jawab lah !



lepas aku offline fb , aku rase cam ade something dekat aku , aku rase cam dah tak larat nak bagun , and nak online lagi , aku pening sangat kepale , aku rase macam ade something yg tak kene , knape aku ade bau sesuatu dekat idung aku ? aku tegok cermin , hah ! aku terkejut , ya allah kenape idung aku berdarah ni ? aku pegi dekat aunty , aunty terkejut !! aku panik , aunty terus ajak aku pegi hospital , aku pening , tak larat nak jalan , ya allah kuat kan lah aku , aku dah nak mati ke ? kenape ni dengan aku ?? baru aku teringat , sebelum idung aku berdarah , aku ade makan ubat tido , .. aku nak release tension ... efectnye dari ubat tu ke ? bialah , btpeh aku idup kan , aku dah sakit kan hati orang yg aku sayang , dalam perjalanan ke hospital , aunty tanye aku . aku ade sakit ke , ? aku diam .. aunty tanye banyak kali , aku terus diam and diam .. aku tak larat dah nak angkat kepale , aunty cakap muke aku dah pucat dah sekarang ni , bile dah sampai hospital , aunty pegi ambil number giliran and ramai sangat org mase tuu , aku tak tak larat nak bukak mate , tengok orang pun dah kelabu .. aku sandar dekat kerusi and aku diam , bile sampai mase aku kene panggil doktr check up aku , aku diam , dah tak ingat ape dah , aku macam tertido sekejap , .. pening ! bile doktr suh aku tunggu dekat luar , aku pegi .. tapi aunty belum kluar ,. sampai lah aunty kluar , aku tanye , aku knape , tapi aunty diam , die senyum pun terpakse , aku tanye lagi knape , die tetap senyum , .. tapi aku tawu die tak jujor time senyum tuu , aunty suh aku tunggu dalam kreta , die cakap die nak telefone kawan kejap , tapi knape aku dengar die sebut name mama ? and knape aku tengok die macam nak nangs ? aunty.... tak nak cakap kat aku knape , die cakap aku cume tak cukup tido kot .. aku tawu die tipu !! surat ape dekat aunty tuu ? aku kene marah time aku pegang surat tuu .. aku diam , and tido sekejap .. sampai uma , aku call mama , tapi nape suare mama macam gelisah , mama cakap lah ! mama cam nak nangs :( aku diam lagi , and aku nak cakap dengan papa , aku call papa , tapi papa tak angkat , papa , papa mane :( teman lah zaty , aunty , .. aku menangs depan die , aku cakap ... aku sakit ape , tapi die tak nak cakap , ya allah knape aku ni , ... lepas aku makan ubat , aku tido ,



RE:

IM SO SORRY LAH!

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)