Thursday, December 23, 2010

Blogger,

Ape guna blogger huh?

Jawapan dari aku ialah, bloger tu tempat aku nak mencarut or aku nak maki sape-sape, its called MY VERY OWN SPACE! that i want to share or tak, aku ade beberape puluh lagi post yang aku tak show (kept in draft), then aku show ape yang aku punye suke lah. Then aku gune bloger untuk kongsi ape yang aku rase, ape yang aku nak cakap, tapi takdapat tu, ha. Then ape yang aku perasan.. Eh kejap, tadi aku lepak dengan SITI ALIA SABARINA, yeahhh.. lea. Lame dah tak jumpe dye :) Damn she is so cute right now. haha. Lea, dengan kawan skolah baru dy, siti zulaikha, haha. kitorang lepak kat Q, tengah best2 lepak, dy ckp psal blog dy, dy ckp da lame dy tak update, then dy da buat blog baru, pastu ktorg ckp la, aku teperasan la kan, makin ramai pulak yang buat blog, hahaha. Then, aku actually tak ade hak untuk halang orang buat blog or what, tapi baru tadi.. sebelum tercetus dalam pikiran aku nak update blog aku nie, ade budak IM aku, aku tanak sebut name dy, dye bagi link to blog dy, then dgan notis sound like this 'please like my blog ok syggs' then i was.. WHAT THE FUCK! Dy gune blog dy, maki maki orang, lpas tu dy gune blog dy jugak, cerita pasal orang lain, what the hell. OMG! Ade jugak budak batak HOT macam tu. haha. Lupekan, then ade lagi satu psal blog nie, aku perasan, mmg ramai 'budak-budak' buat blog, and yang paling aku terperasan is, aku tengok post dorang, ramai yang start bloging start dari taun nie, paling awal is, bulan 1 or 2 dalam tahun nie, so.. Ape gune korang buat blog? Hahaha. Then lea ade cakap kat aku 'eh, richard dah start gune blog kan? Dy tiap kali kelua tiap minggu tu dy letak gamba dy kat blog' Hahaha. aku dgan lea gelak jelah. Ape yang aku tak paham is, whats the point of using BLOG?

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)