Thursday, March 24, 2011

This is the Ex list :)

Sorry aku tak atur tau, bukan ade no1 no2 ke ape, memang aku tak atur :p



Ini Elly, budak ni gemok doe, bhahaha. takdelah, comel gile doe dy nie, aku sayang dy lagi, tapi sebagai kawan jela :) Dy ni jahat doe ngan aku, suke kacau aku malam malam, slalu call aku slalu bahan aku slalu bagi aku menangis, haha. Elly, rindu doe, da la lame tak kelua dah, rindu nk lepak skali :)




Ini Arra, dy ni aku kapel paling kejap. Time ni aku racist skit, tak tu tak ni, then tibe2 dy mintak break, tekejut dan tak sangke la, ade la sebab tetentu tu ha. malam nk citer, kang ade yg begado plak nnt :p tapi now still contact lagi macam biase :)




Ini budak pulak Nurul Fatihah Ali, fieha/lulu or ape ntah lagi name dy, haha. Dy ni masuk air gile. 1st ayat dy i u i u, pastu baru 1st jmpe terus kau aku kau aku, haha. pastu malam kitorang balik dari jumpe tu kitorang kapel :) Memang seronok doe kapel ngan dy, time ktorang kapel, dy bape kali da datang umah. Time kitorang kapel gak kitorang slalu hang dengan Nana Punk, pehh. rindu plak kat nana, haha.




Ini budak perempuan yg 1st bagi aku nangis dan menyesal pasal macam macam, dy ni le yg da ubah aku bnyak bnde doe. haha. Siot la, knape aku bagitau, malu doe --'
Name dy Nurulhusna bt Mohd Asmi. Now dy kapel ngan budak skola aku gak. Fikri, ko jage dy elok2 tau. haha.




Budak ni name dy Noorizzati Fallahani. hhaha. kapel paling sempoi, hari hari date, pegi mane mane mesti berdua doe. Aku ingat lagi, 1st day kitorang break, aku rase macam 1 skolah datang tanye kat aku knape break, zzzz.




aku da penat la nk cari fb sorang sorang sume tu hah, haha. nanti aku update lagi Ex list II okay? hahaha.

I miss you girls. bye bye

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)