Monday, March 28, 2011

Nacee.

Ko ni knape doe? Ko ni lah manusia dalam alam yang fana ni paaaaaaling susah aku nak paham. hish. Ko tanak citer kat aku ape prob ko tu aku tak kesah, tapi jangan la mengamuk je keje. Hm. bende bole bawak bincang kan, settle baik baik pun boleh, please lah nacee. Aku suke tengok nacee yang gelak kuat kuat tu doe, aku tak suke la tengok ko marah marah. tak lawa doe, siyes. Ko peduli ape aku cakap kan, aku bukan sape kat ko, tapi aku ni kawan ko doe. please la nacee. Even kite baru je bekawan kan, ye aku tau. tapi aku respect ko, aku sayang ko doe. Ko dengan sarah, rapat gile aku tengok. Aku tanak la ko gaduh ngan sarah macam nie. Please nacee. Settle la elok2. haihh.. aku pun da tatau nk cakap ape da nie.

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)