Thursday, March 24, 2011

2010 - 2011

Ape nk tau pasal 2010 - 2011 sume bole tengok dalam blog achieve aku, tapi bukan 24jam aku update blog macam obifien. Pe korang nk tau psal tu, bnyak jadi doe. 1st yang aku paling suke mesti la sebab aku jumpe orang macam lisa, sorang dalam sebilibilion doe. lepastu ape dalam 2010 - 2011 lagi, pasal kawan pun besepah, ade yang hilang, ade yang baru jumpe, pastu macam macam le. Actly, tajuk ni bukan main post aku nk post harini doe, aku da siap type da tadi, tapi agak macam babi skit, memang aku tak post la, ade dalam stupid Draft Box aku, zzz. Ok, now aku da tak active main skate, sape yang tak tahu tu buat buat tau oke, tq. Lepas tu, aku dah tak serong klas lagi, haha. Lepastu aku seronok doe datang kolej skang, sebab dy ade banyak, tapi ade jugak sebab yang aku agak agak malas datang kelas, aku nak bagitau sangat kat dorang, tapi aku malas je. Sebab keling kelas aku macam pundek! fuck-er doe dorang ni, dah le berbaw. HAHAHA. Shit. Lepastu lepastu, cikgu da start tak macam dulu, dulu macam pundek, skang macam ape ntah, haha. tapi cikgu da slow talk ngan aku haritu, dy cakap dy takan buang aku dari kolej, even aku buat hal pun xD bongok. Sebab aku tak penah fail dalam exam, pehh. pawer gak kan bf lisa nie xD Ermm. Lagi.. pasal ex. Ex aku macam biase, sume sihat, ade yang lost contact, ade yang still contact, ade yang macam pundek, ade yang macam pantek xD haha. babi betul la zaki ni, siot doe mulut dy ni, HAHA. Ehem, lepas ni aku tak tau doe nk buat ape.. ape yang ade dalam kepale otak aku ni sekarang, pagi pegi klas, petang lepak main skate, kalau ade la, pastu malam lepak cc, ovenite. hari hari aku macam nie, and pasal handset, ni bukan 1st time aku tak pkai handset, klau korang membe aku dari dlu, korang tau le, aku penah post psal aku tak pkai handset dlu dlam blog nie. haa. Then, papehal korang nk contact aku is, http://www.facebook.com/Infected.zaki . kan senang. ok la, bye bye. nak melepak da nie. last word : I LOVE YOU LISA


b

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)