Thursday, January 20, 2011

..

tak tau nk tulis ape, aku baru lepas bace blog budak budak, haishh.. entah ape la doe. Biase lah budak kecik kan, klau da begaduh tu, tanak mengalah, sbab nak sangat menang. pastu bile aku ckp bende betul, dy nk gaduh jugak, nk bahan la konon, pdahal bende betul. lpas tu, tak cukup sorang, dy nk babitkan gf aku jugak, haha. bodoh la dy ni, asal la ade manusia mcam ni. adoi. orang nk buat blog, dy nk buat blog jugak, haha. mule mule ikut sangat kawan baik dy tuh, tapi yg dy tulis tu ntah pape pun. Aku ade bace blog dari mmbe aku, bdak kaki blogger jugak, tajuk dy ap nth, ciri ciri blog yang dy paling bendi kot, haa. pastu aku bandingkan la ciri ciri tu, aku tengok blog budak tu, haa. same. patut la sakit mate jea masuk blog bdak tu, hahaha. tak reti pkai blog rupe nye, dy ingat macam MYSPACE. Adoi, biar la dy tuh, nk buat mcamane. dah name pun budak PMR, haishh. good luck yeah kawan. Mengantuk pulak citer psal ko nie. Nitee~

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)