Wednesday, January 19, 2011

Noticing and Warning.

Aku tak nak start gaduh or ape, tapi sape yang tak terasa terbaka doe klau tengok orang yang kte penah rapat buat palat perangai kampung macam ni kan.
just read jea bende2 bodoh yang bdak pra-matang ni tulis.
Memang tak nangis lah sangat kan, padahal menangis macam nak mati, padahal text aku, im, wall, inbox ape jadah sume time kene reject ngan aku, haha.

Sumpah!

aku tanak start gaduh, tapi ko dah start dulu kan, so.. kire kita bukak kes lah kan, ko nak tengok sape lagi tebakar? Aku boleh jual cerita ko macam2 :)
Aku ade banyak kot cerita psal ko nie, haa. Best best best, klau sape sape yang rase mcam nk ayat dy, nk tau ape yg point dy suke, tanye la aku ehh :) tarahal, bole kongsii :)

Now aku happy dengan LYANA KARIM, and buak dengan LYSAA MOMOY, ntah ape la name betul dy aku taktau. Lyana umur dy 20 oke klau sape yang tak tahu lagi tu, and dy beza gila2 daripada si budak ketod tu haa, yang hotsetap sangat kat J.J kebanggaan dorang ni, haha. dengan budak HOT SETAP kat T.S. Haaa, klau ko nk sangat batak main hot hot ni aku tak kesah, aku lagi hot kot daripade korang ni. Korang stakat hot setap dengan budak budak baya korang buat ape doe, ape gune korang jadi hot setap? tade gune lah weyy, dah dah la mencari publisiti murahan okay, tayah nak gune name aku, nak naik kan rating pembaca korang, hahahah. Sebab blog korang memang tak menarik kalau takde cerita pasal aku, hahaha. Bodoh doe, apesal la tangan aku ni lajuuuuuu je time cite pasal korang hah, seronok gile kot time nie, haha. Engko tu dengan perangai ko, yang tak ubah2 dari dulu, yang ko tu plak, batak hot, tak sedar dy tuh muke mcamane, hahahhaa. Pastu minah minah nie, boleh jadi paparazai yang memang 1000% tak betul, bukan paparazi yang potographer, tapi paparazi yang suke buat cerita tak betul pasal orang lain, then buat malu. wahhh, hebat la korang kan, ahaha. memang hebat, korang nasib baik je aku tak letak gambar korang jelah. Ishhh, aku menyesal kot kapel ngan budak budak kampung, tak pe, lepas ni aku tanak da ah layan budak budak kampung. Hahahaha. Jangan lupe bagitau kat budak budak skolah korang, jangan add aku boleh tak? semak doe, apasal la budak budak kampung dari I*** ni add aku, haha. cakap aku da femes kat skolah korang xD Aku tak bangge weh, malu laa, sbab name aku ade orang kenal kat skolah korang. adoiiiii xD dah la, baik aku main game la dari citer pasal korang. Ape ape pun, aku mintak maaf tau, dan ingat nie, aku tak akan start cerita pasal korang klau korang yang tak start cerita pasal aku okay, STOP IT and THANKS :)



p/s : sekurang2nya aku tak letak gambar korang dan aku mintak maaf kalau terasa xD

1 comment:

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)