Tuesday, February 2, 2010

cerita lama ,

pasal menda nie , ade berapa orang je tau ,

one is , adeq and lea .
Hmm .

wey , orang2 dalam video nie , aku rindu kat korang doe .
Mase tu kte lpak , takde pikir psal hot hot . tapi skarang , knape sume dah bwak haluan masing2 weyy ? knape korang nak kejar sangat perkataan hot tu weyy ?
ape yang seronok weyy ? aku rasa mase kite lpak dlu lagi seronok la dari skarang . .
Sume dah berubah , kau makin teruk la A , knape ko boleh mula isap gam huh ? kau plak J , sjak bile plak aku start gadoh ngan kau ? mula dari hari tuh , ada orang ckap kat aku , yang kite gadoh , lpas tu ko trus tak tego aku smpai skarang kan ?

weyy , please lah weyy . korang bestfriend terbaik aku pernah ada doe . skarang mana korang pegi ?

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)