Monday, December 14, 2009

besok start keje :)

best kot ? tak tau laa . haha . sbab bkan mcam taun2 lpas laa kan . .
sbab nie amek yang permanent , smpai bulan 4 kot . maklum laa , orang dah tak skolah . HAHA . jangan plak ade yang jeles .HAHA .

weh weh , nanti ade function ape2 ajak aku auu , haha . taya ah bajet poyo jea ngan aku , aku tau korang nie baik kn kn kn ? haha . Kalo nk aku sapot pon tadahal laa , haha . dlam perancangan aku ann , gaji bulan 1st nak simpan dluu , gaji 2nd nk beli drum set =))
pastu2 , gaji pape pastu enjoy jea , haha . sbab mmg da niat nk sambung blaja tuu . . ermm , 40% jea kot . HAHA .

Then then , nak bagi someone tu adiah , hehe . Tnak ahh bagitau sesape ann , sbab nnt kantoi plak . HAHA . soo , diam2 je laa . HAHA . Nk bagi . . baju skolah kot . HAHA . sbab orang tu skola lagik . HAHA . takde laa , dah name pon adiah , kene la rahsiee . kn kn kn ? HAHA .

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)