Tuesday, November 24, 2009

paper Agama And Nadia :)

2.00pm ,
Sit on table , in the dewan . i go go tulis , and and tido . then , bangun bangun , conteng conteng , angkat tangan blaa .

Tapi sblum tu , pandang kiri ternampak nadia , comel gilee . haha . Nadia , sori la kalo terbace ke ape kan , tapi btol doe , aku tak tipu , ko comel gile . haha . kalo aku fail spm , sbab ko laa , aku taleh fokus sbab ko dok sblah akuu . haha . sape soh wat meje ko sblah akuu , aku nie dah la lmah smangat . haha .

Mase tu bkan nk pndang nadia pon , tapi nak pndang man , aku nak bg signal kat dye , tanye "bile ko nk koa?" HAHA , mcam tu la kot . tapi terpandang plak kan , secara ter tuu , bkan sngaja la tuhh . comel la plak , haha . oke lah . tu jela aku nk citer psal aku + paper agama and nadia . haha .

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)