Monday, November 23, 2009

about my FRIEND .

i miss my friend , if can i want to be a friend with them back . but , no one know .
one one girl noe bout this , and im sure dat she will keep this as secret , but im already put it in my blog . So , tepulang la kalo KAWAN aku nk bace ke tak , kan ? emm , aku tak kau laa , mcamane aku bole gado ngan dorang . tapi yang aku tau , bkan aku yang start dlu . seingat akuh , start dari ex-kwan aku yang mase tuh ngah hangat becinta , ohhh ! WTF Gile ! menyampah la gak kadang2 tuh , haha . aku bkan minat ke ape ke kat bdak nie , tapi dorang kapel tuh , 24jam nk bekepit , nga lpak pon ade gak awek dye , rimas gak mate aku . aduu , tapi aku bia dluu . pastu aku lpak ngan membe awek dye nieh , then aek kwan aku dtg . lpaak aa skali ann , pastu lpak2 . mlm tuh kwan aku text awek dye , dye mara2 kat awek dye , pastu dye kate aku nk rampas dye plak . aduhh , cilake gile dye nieh , babi tol , nk mara awek pon tayala nk babit kan name akuu . fuckfuckfuck ! pastu esok nye plak ,aku saun balak dye , aku saun awek dye . pastu smpai skarang tak tego , aku pon rindu gak nk lpak ngan dorang . tapi ape aku blaja time aku tk lpak ngan dorang , aku lpak ngan abg2 plak , sbab mmbe lame aku nie slalu lpak ngan bdak2 skola rendah jea :p tu yg aku lpak ngan bdak2 kat tman , aku lpak tiap mlm . pastu aku da blaja skit2 , skang aku da oke dah ngan sume orang , tapi membe lame aku nie still tanak tego aku tapela kan , tapi aku cume nk jd kwan jea . mmg la kat ms dorang tak buang aku dari freen lg , tapi kalo dorang buang pon ape aku kesah , aku pon tak batak nak frend dorang . tapi asal aku add sesape , ade je muke salah sorang nie , aduuhh . hot sgat ke dorang ? haha , hot la kot . Hotak . haha , okeh laa , penah dah nieh , aku nie bkan typical pon . nnt papehal aku post blog baru , okey geng . haha . tataaa ~

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)