Saturday, February 26, 2011

@Alliessa Hezra

Alliessa Hezra, name budak kecik yang aku sayang. Sumpah doe, aku sejak kapel balik ngan ko, aku da macam takde rase nk cari pompuan dah doe. Bnyak kali ko buat aku tepikir, ape yang best sangat bile kapel ni eh? Ape yg best sangat keja pompuan sane sini. Siyes lah, aku sayang ko gile babi kot. Pasal malam tadi tu mmg aku marah doe. Sape tak marah kalau tau ade orang tu asyik nak ngorat u walaupun dy da tau yang u ni da lame kapel ngan i. Yes, mmg kite ni jaoh doe. Tapi sumpah tak same dengan sayang aku, aku sayang ko gile gile doe lisa. Aku banyak kali tanye ko, ko nk aku buat ape utk ko? Tapi ko tak jawab ape pun. Ko diam je. Kalau ko nk ape ape ko just cakap je. Hari tu u complain pasal i dengan skating. Ok fine lisa, i stop skate. Cukup? If tak cukup, i boleh buat lagi, but please.. cakap la ape yang u nak. I akan buat. But baby, please bagi i pelung, sampai ahad ni je please. I nak kene buat demo doe. Please lah, demi team cheras crew, takkan lah i tak masuk, takkan la i nk tarik diri time time last macam ni. Hmm. Sampai competition ahad ni, i tak skate macam slalu dah oke. I akan cube utk contact dengan u always, 24/7. Promise! Sayang, pasal ash tu i da tak tau nk cakap ape doe. I cakap tayah contact dy and ape, i tak tau lah. I macam rase yang dy slaluu sangat contact u, kalau dy duk kl dah lame i ajak dy minum semeja. Air sirap Air Limau lah. Then i bace blog post u, u cakap i tengking tengking u, yeah memang i marah kat u. tapi, tiap kali i marah, i tak penah cakap doe. I tak kan cakap kat u yang i marah. I tanak hilang kan mood u bile kite tengah oke. Maybe skarang kite asyik gaduh, tapi pasal ape? Cube u pikir. Pasal ape u rase? Mesti lah pasal budak laki and some little fucking boy under age trying to get u lah lisa. Mesti lah i totally fucked up. Seriously i bengang tahap dewa dengan budak budak tu. tapi i tak penah pun cakap kat u kan. and i memang jarang update blog, cerita pasal life kite. Sebab i pikir kan privasi. Lisa, hidup kene ade privasi, even manusia sehebat mane pun, dorang kene ade ruang sendiri untuk hidup dorang. so do i. I tak suke doe bile orang tu cite pasal kite, then orang tu pulak cite pasal kite, tapi lain pulak cerita dy, then yang pun cerita, lain cerita lagi. Nanti yang begadoh sape? Kite jugak kan? So, i lagi suke diam kan diri. Then bile i update blog pasal u dengan i, i akan cite ape yang i rase boleh i cite. Now and always, i tetap sayang u doe. Everytime i lalu depan pavi, then hujan, i lepak depan tu i duduk sorang2, i teringat time kite jalan same same tu, i hantar u pegi kat ibu u. tapi tak sampai kat ibu, kite dah lain arah. later update, chaw

No comments:

Post a Comment

Facebook search : Zaki Ramones
Twitter search : @Zakidiot

A B C D E Fatin Alia Norhana Binti Ali G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Zaki ♥ :)